Sağlık Televizyonu

Uzm.Dr.Ulviye ATILGANOĞLU » Soru - Soru Sorma (Manisa)

Soru - Soru Sorma (Manisa) Uzm.Dr.Ulviye ATILGANOĞLU Soru Sorma Uzmanımızın Cevabı



Soru:
Selam, öncelikle siz değerli doktorumuza benim bir sorum olcaktı. Ben 2 yıl önce düşmüştüm ve bacağımda kanama olmuştu. 2 yıldır bacağımda deride sertleşme ve kızarıklık oluştu. Ne kadar kaşısam hatta kanayana kadar kaşıyorum ama hissetmiyorum. Bu nasıl geçer? Adeta sol ayağımda deri nasır bağlamış gibi oldu. Hafif şişkinlik var ve kızarıklık var. Cevap verirseniz çok sevinirim.

Uzmanımızın Cevabı:
Öncelikle her iki probleminizin de çözümü için doktora gidip muayene olmalısınız. Tarif etmek, tanı koymak için ve tedavi önermek için yetersizdir ve yanlış tedaviye neden olabilir. Düşme sonrası oluşan hissetmeme probleminiz için nöroloji ve fizik tedavi uzmanı size yardımcı olabilir. Derinizde oluşan olası nasır ise mikrop kapmış ve ona bağlı kızarmış olabilir. Size yakın bir sağlık kuruluşuna başvurun. Geçmiş olsun.
Uzm.Dr.Ulviye ATILGANOĞLU
Deri Hastalıkları Uzmanı

Etiketler: Soru Sorma

Yayın Tarihi: 02.02.2013     Görüntülenme Sayısı: 591

Uzm.Dr.Ulviye ATILGANOĞLU kategorisinin diğer konularına bak...

Kategoriler
Psikolojik Hastalıklar
Çocuk Kalp Hastalıkları
Üro-Genital Sistem Hastalıkları
Cilt Sağlığı ve Bakımı
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Plastik ve Estetik Cerrahi
Ana Sayfa   Uzmanlarımız   Güncel Haberler   Sağlık Ürünleri   Bize Ulaşın   Rss

Copyright © 2009 DoktorCare.com. Tüm Hakları Saklıdır. Sitede yayınlanan video ve makaleler kaynak gösterilmeden kopyalanamaz. Doktor Çare.

UYARI:
DoktorCare.com'un içeriği ziyaretçiyi bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sitede yer alan bilgiler, hiçbir zaman bir tıbbi tedavinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Bu kaynaktan yola çıkarak, ilaç tedavisine başlanması ya da mevcut tedavinin değiştirilmesi kesinlikte tavsiye edilmez. DoktorCare.com'un içeriği, asla kişisel teşhis ya da tedavi yönteminin seçimi için değerlendirilmemelidir. Sitemizdeki yazılar, videolar sadece bilgi vermek amacı ile yayınlanmaktadır, uzman hekimlere danışılmadan kesinlikle tedavi için kullanılmamalıdır. Site kullanımından doğabilecek her türlü sorumluluk kullanıcıya aittir.

Site Yapım: www.SiberMedya.com